سلکتک

زبان های برنامه نویسی و استفاده در کسب و کار

زبان های برنامه نویسی و یادگیری آن برای شروع کسب و کار آنلاین و طراحی سایت یکی از مهم ترین نکاتی است باید در این مسیر به آن توجه کنید.

مهمترین مهارت برای شروع برنامه نویسی ، دانستن نحوه نوشتن و جزئیات زبان های برنامه نویسی است. امروزه کامپیوترها تقریبا وارد هرتجارت و صنعتی شده اند.

کامپوترها برای اندازه گیری دقیق و مناسب یک سازمان بسیار کاربردی هستند. دوره ی نوشتن بر روی کاغذ گذشته است و برای ذخیره ی اطلاعات خود به رایانه ها نیازداریم.

زبان های برنامه نویسی امروزه برای مبتدیان ، متوسط ها و متخصصان در حوزه های مختلف مثل طراحی و توسعه ی نرم افزار ، برنامه های وب ، تلفن های همراه ، بازی و ... قابل استفاده هستند.

برای مطالعه اهمیت یادگیری زبان های برنامه نویسی به بلاگ سلکتک مراجعه کنید.

 

#زبان_های_برنامه_نویسی

#اهمیت_یادگیری_زبان_برنامه_نویسی

#انواع_زبان_های_برنامه_نویسی

 

https://selectak.com/blog/Miscellaneous-content/lea-programming-languages-for-business

+ نوشته شده در  يکشنبه 31 ارديبهشت 1402ساعت 16:30  توسط سلکتک  برچسب ها: زبان های برنامه نویسی,اهمیت یادگیری زبان های برنامه نویسی,انواع زبان های برنامه نویسی,

نکات طلایی اما ساده در طراحی سایت

نکات کلیدی در طراحی سایت بسیار زیاد هستند و اکثر آنها بر بهبود سئو تاثیرگذار هستند، اما ما در این مقاله چند مورد ساده آن را توضیح خواهیم داد.

نکات گفته شده، شامل ابتدایی ترین مواردی است که هنگام طراحی هر سایتی باید در نظر گرفت. اگر قصد دارید در نتایج گوگل بهتر رشد داته باشید پس حتما نکات کلیدی سئو را در هنگام طراحی سایت باید در نظر بگیرید.

راه اندازی یک وب سایت بدون در نظر گرفتن ارزشمندی نکات طراحی وب سایت و نرم افزار برای بهبود جایگاه شما در نتایج برتر گوگل کاری بیهوده و تلف کردن وقت است، ، پس باید نکات کلیدی در طراحی وب سایت را بدانید.

ما در بلاگ سلکتک سعی کردیم نکات طلایی اما ساده در طراحی سایت را برای شما بیاوریم تا در مسیر رشد و بهینه‌سازی سئو سایت بهتر عمل کنید.

#نکات_کلیدی_در_طراحی_وب_سایت

#طراحی_وب_سایت_اصولی

#طراحی_سایت_و_تاثیر_آن_بر_بهبود_سئو

https://selectak.com/blog/seo/website-design-and-seo-improvement

 
+ نوشته شده در  پنجشنبه 21 ارديبهشت 1402ساعت 13:45  توسط سلکتک  برچسب ها: نکات کلیدی در طراحی سایت,طراحی وب سایت و تاثیر آن برسئو,

روش های هدفمند افزایش ترافیک وب سایت

روش های هدفمند افزایش ترافیک وب سایت به شما کمک می کند تا مخاطب هدف را به صورت بهینه و سریع تر جذب کنید و به موفقیت در کسب و کار خود برسید

ایجاد یک وب سایت نوعی موفقیت محسوب میشود. به این معنا که تنها نیمی از تلاش را انجام داده اید. اکنون وقت این است که کاربران و مشتریان را به وب سایت هدایت کنیم و این یعنی افزایش ترافیک وب سایت.

سلکتک با خدماتی از قبیل افزایش بازدید سایت ، افزایش ورودی گوگل و ... درکنار شماست تا پس از طراحی طراحی وب سایت بتوانید ترافیک هدفمندی را به سمت وب سایت خود داشته باشید .

 

#استراتژی_افزایش_ترافیک_وب_سایت

#جذب_مخاطب_هدف

#ترفندهای_جذب_ترافیک

https://selectak.com/blog/seo/targeted-methods-to-increase-website-traffic

+ نوشته شده در  سه شنبه 12 ارديبهشت 1402ساعت 15:51  توسط سلکتک  برچسب ها: استراتژی های افزایش ترافیک وب سایت,جذب مخاطب هدف,ترفندهای جذب ترافیک,

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ را میتوان به تمامی اقدامات و تلاشهای مشاغل  که ازحوزه ی دیجیتال، الکترونیک و یا اینترنت استفاده میکنند قلمداد کرد.

از جمله این اقدامات میتوان استفاده کردن از گوگل، شبکه های اجتماعی، وبسایت ها, ایمیل و... برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده را نام برد.

بازاریابی دیجیتالی در عصر دیجیتال یعنی هر شرکت و برندی درتلاش است تا با استفاده از اینترنت و فناوری های مربوط به آن به مشتریان و مصرف کنندگان بیشتری دست پیدا کند تا به رشد بیشتری برسد.

 

#دیجیتال_مارکتینگ

#اهمیت_بازاریابی_دیجیتالی

https://selectak.com/blog/Digital-Marketing/what-does-digital-marketing-mean

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه 7 ارديبهشت 1402ساعت 16:45  توسط سلکتک  برچسب ها: دیجیتال مارکتینگ,اهمیت بازاریابی دیجیتالی,